فروشگاه اینترنتی دانشمند کیت

خرید آنلاین _ پستی _ پیک

فروشگاه اینترنتی دانشمند کیت

خرید آنلاین _ پستی _ پیک

راهنمای پرداخت صورتحسابها و خریدها

راهنمای پرداخت صورتحسابها و خریدها

روش اول :
با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک ملی ایران، مبلغ مورد نظر را طبق تعرفه تعیین شده به حساب کارت هوشمند بانک ملی ایران سیبا به شماره ۰۳۰۴۹۹۳۲۳۲۰۰۰ در وجه احد دانشمند سروستانی  بپردازید , و بعد از ورود به سایت در سمت راست بر روی گزینه فرم پرداخت تعرفه ها کلیک کنید و شماره سریال فیش نقدی را که در رسید پرداخت شما موجود است، وارد کنید.

روش دوم :
چنانچه شما دارای کارتهای شتاب هستید و قصد واریز تعرفه آگهی را از طریق دستگاههای خود پرداز عابر بانک دارید ، می توانید بدون مراجعه به بانک و حتی در ساعات و روزهای تعطیل اقدام به پرداخت وجه مورد نظر نمایید. با مراجعه به نزدیکترین شعبه خود پرداز عابر بانک بانک ملی یا بانکهای سیستم شتاب بدون داخل شدن در بانک، وجه خود را به صورت زیر پرداخت کنید.
پس از ورود کارت به دستگاه خودپرداز عابر بانک و زدن رمز عبور خود، از منوهای موجود ابتدا "انتقال وجه" و سپس "به کارت دیگر" را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که ظاهر می شود، مبلغ را به ریال وارد کنید. بطور مثال 400000 ریال و کلید ورود را بزنید . سپس شماره کارت مورد نظر از شما خواسته می شود که باید شماره زیر را وارد کنید.
شماره کارت: ۰۵۹۴-۷۸۶۰-۹۹۱۰-۶۰۳۷ ( عدد 16 رقمی )
و کلید ورود را بزنید. در مرحله آخر خود پرداز عابر بانک از شما می‌پرسد آیا مطمئن به انتقال وجه به حساب "احد دانشمند سروستانی" می‌باشید، که با انتخاب کلید "بلی" با انتقال وجه موافقت می‌کنید .
خودپرداز با چاپ رسید ، شما را از انتقال وجه مطمئن می‌کند. این رسید شامل شماره ارجاع ، مبلغ انتقالی و شماره حساب و کارت دریافت کننده می‌باشد. درخط دوم رسید چاپی، "شماره ارجاع" درج شده است، بعد از ورود به  سایت در سمت راست بر روی گزینه فرم پرداخت تعرفه ها کلیک کنید و شماره سریال فیش را که در رسید پرداخت شما موجود است، وارد کنید.

روش سوم:
کاربرانی که از خدمات سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران ( ویا سایر بانکها )استفاده میکنند می توانند بامراجعه به لینک https://saba.bankmelli-iran.com/Home.htm

بصورت کاملا آنلاین مبلغ مورد نظر خود را به حساب شماره ۰۳۰۴۹۹۳۲۳۲۰۰۰ در وجه احد دانشمند سروستانی بپردازند و شماره فیش خود را اعلام کنند.
بعد از اعلام شماره سریال فیش شما مدیریت سایت حسابها را بررسی و سفارش شما را ثبت خواهد کرد و یک ژیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد .

چنانچه سوالی نظری یا پیشنهادی دارید میتوانید با تلفن مستقیم دفتر ما در شیراز ۰۷۱۱-۷۲۴۰۹۸۵ تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد